Rekvisitionsformularen kan hentes her.
For at benytte trykkeriets rekvisitionssystem er det nødvendigt at have Adobe Acrobat installeret på computeren. Minimumkravet er Acrobat Reader.
Sådan bruger du formularen
- Efter åbning af rekvisitionen indtastes alle relevante oplysninger vedrørende bestilling og udførelse af trykkeriopgaven.
- Hvis betaling sker ved intern ompostering af AU-midler skal det nederste felt markeret modtager udfyldes med kontostreng.
- Hvis betaling sker med ikke AU-midler, skal feltet ikke AU-administrerede midler afkrydses og faktureringsadressen udfyldes.
- Husk EAN. nr. hvis man ønsker elektronisk fakturering.
- Når indtastning af bestillings- og betalingsoplysningerne er indtastet trykkes på knappen send via e-mail i øverste højre hjørne.
- I næste dialogboks vælges e-mail på egen computer og OK, herefter send datafil i næste dialogboks. Hvis en papirkopi ønskes, kan man her udskrive en kopi.
- Herefter åbner mailprogrammet med den udfyldte modtageradresse, som ikke må ændres. Den udfyldte rekvisition er vedhæftet, og det er her muligt at vedhæfte yderligere printfiler med trykkeriopgaven. Man kan også her ændre emne og skrive evt. yderligere oplysninger i meddelelsesruden. Hvis der allerede er tekst i meddelelsesruden må denne gerne slettes.
- Alle bestillinger skal ske til trykkeri@au.dk